søndag den 5. juli 2009

Swiss Jura - dag 1

Så er vi igang. Jeg havde valget mellem at massere Allans baller i en uge eller komme igang med løbet. Da jeg samtidig kun var snottet og havde lidt ondt i halsen - var valget enkelt...
Vi er begge kommet fint igennem dagens etape. Allan på 5.06 og jeg selv på 4.37.
Det var rigtig varmt og desværre skulle vi løbe 30 km stortset kun på asfalt før vi ramte dagens stigning på ca 1300 m.
Lige nu er mine stænger meget ømme... Glæder mig helt vildt til i morgen tidlig.

Vi har mødt en cool dansker - Kacheeban (han sover, så undskylder, hvis navnet er stavet ikke er stavet rigtigt). Han ligger nr 3 - og er vist ikke i nærheden af at være lige så øm som os..

Allans version af dagen:
Jeg var naturligvis skuffet over, at Simon hellere ville løbe end at massere mine lækre baller... Men bortset fra det har det været en fin dag med både brændende sol og heftige byger med torden.
Vi har begge fået massage af søde Elsbeth. Hun er så god, at vi allerede har skrevet os på til en ny omgang i morgen. (Tror faktisk hun er bedre end Simon).
Nu ligger vi og "feder den" på vores madrasser i gymnastiksalen, mens vi fylder os med chips og cacaomælk.
Glæder mig til at komme i gang igen i morgen - gad vide hvor længe jeg har det sådan?

2 kommentarer:

Ebbe Snerling sagde ...

Hey drenge!
Fedt at følge med! I er nogle rå banditter!
Hvordan ligger i i feltet? Det kunne vi godt tænke os at høre om!
Husk at nyde det, hver eneste højdemeter... det hjælper måske på de ømme stænger!

Tag kager! Ebbe

Erik SK sagde ...

For fanden drenge, nummer 5 og nummer 10 ud af 49 - det er jo klasse! Hvis det er så enkelt, skal jeg da vist til at have Rikke til at tage mig lidt på balderne også...
Resultater fra 1. etape her:
http://www.swissjuramarathon.com/wcms/ftp//s/swissjuramarathon.com/uploads/rangliste_genev_st.cergue_2009.pdf