onsdag den 8. juli 2009

Swiss Jura - dag 3 og 4

Så er jeg kommet igennem 3. og 4. etape - også kaldet kongeetapen på 56 km og idag bjergetapen på 47 km - bjergetapen med terræn lige efter min smag, stortset ingen asfalt eller kedelige grusveje - jeg følte mig da også godt løbende på det meget stenede ujævne terræn - men gik helt kold de sidste 5 km - troede bare jeg skulle hjemad - men banelæggeren havde lige valgt at lægge en lille bakke ind - svarende til Himmelbjerget - den var jeg sgu ikke lige klar på...
Lige nu er status:
- Ingen knæproblemer idag
- Lidt problemer med det venstre skinneben - frygter en hulens masse nedløb imorgen
- Og en dunkende storetå, hvor en tåbelig blodvabel har valgt at placere sig under neglen...

Synes der er langt hjem - og synes måske det hele er lidt tåbeligt :-) - Tager et maddepot af gangen... og er klar på at udgå, hvis alvorlige skader opstår

Ellers vil jeg give stor ros til hele løbsorganisationen - de har bare styr på det og er meget hjælpsomme... Super applaus til dem! Kan godt anbefale det, hvis man har hang til den slags...

Ingen kommentarer: