søndag den 10. januar 2010

Koldt heroppe!

Der sker ikke så meget herinde, og hvis jeg kender gutterne ret så er det ikke fordi de ikke træner... jeg tor faktisk de står mere på ski derhjemme end jeg gør heroppe, så jeg kan ikke forstå at der ikke kommer nogle flere indlæg...
Sagen heroppe er den at temperaturen den sidste uge har ligget under -30, så jeg har ikke fået trænet... i dag sneg temperaturen sig så op på omkring -26, og så måtte jeg da straks ud af døren, og du i solskinnet.
Det er bare med at få klattet lidt fæstevoks under skiene og så komme afsted, så snart man kommer lidt op i højden bliver det varmere, så jeg gik op på den øverste løjpe, som dog er føget godt til, da den heller ikke er blevet kørt i en uges tid.
Da jeg først kom op i løjpen var der kun -14, og da der ingen vind er i øjeblikket var det rigtigt fint.
Trænings intensiteten ved turen kan diskuteres men det var fedt at komme ud på bræderne igen!

Ingen kommentarer: